Forum  XXX LO w Krakowie Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomo¶ci   Zaloguj 

:/ moje pytanie brzm po ilu dniach od brania luteiny pojawi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum XXX LO w Krakowie Strona Główna -> Rekrutacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomo¶ć
Juukla
Profesor



Doł±czył: 24 Sty 2014
Posty: 715
Przeczytał: 0 tematów

Sk±d: Finland
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:32, 05 Kwi 2014    Temat postu: :/ moje pytanie brzm po ilu dniach od brania luteiny pojawi

SĹ‚uchaj, po czytaniu twoich, co najmniej, nie kulturalnych wypowiedzi smiem watpic w twoje zdrowie psychiczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie leczone poniewaz balam sie zwrocic z tym do lekarza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No ale szczerze mowiac mam taka mala nadzieje, bo już mam dość tego Neutral [link widoczny dla zalogowanych] nie wiem namieszalam pewnie bardzo
Odczuwam też bóle w okolicach jajników i podbrzuszu , raz są silniejsze raz nie, w każdym razie powoli się minimalizują... ja mialam i zel na naturalne, zel na tipsie , akryl na formie i polecam AKRYLOWE. Może i ten post brzmi jakbym się uznawał za znawcę czy chciał brzmieć poważnie, broń Boże. A ja całkowity luzik miałam. julii, a Ty..? [link widoczny dla zalogowanych]
w końcu zawsze przegrywam ze sobą. To jest niemozliwe sama pisalas ze spodnie zrobily sie luznielsze a wiec musialas cos zrzucic sprawdz na innej wadze no chyba ze podjadalas oktavko-----według om miałam termin na 25.09 i na ten dzien umowiłam sie na cc z dr.Czyli to był 40 tydzien skonczony,jak juz pisałam dr namawiał mnie na sn i dlatego tak zwlekał z tą cc.A dotego od10.09 był na urlopie wiec umowilismy sie na 25.09.Ale zjawiłam sie w klinice ze skurczami i z 6 cm rozwarciem dzien wczesniej i doktorek jechał własnie do domu,moja niunia jakby wiedziała ze nie należy wczesnie j wychodzic na ten swiat i poczekała na lekarza az wroci z urlopu,tak zartowalismy w klinice z lekarzem hehe. średnio 16 zł. 7)Dj lady dana - Qlimax mixed by dana & pavo - The hose Skończyłam niedawno kurs w Krakowie w nowo otwartym Centrum Edukacji. Zabieg przebiegał następująco:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

JA mam 2419 nie jest taj zle..mysle,ĹĽe jem mniej a mimo to jestem..\'ubita\'Neutral
[link widoczny dla zalogowanych]
i jak z poszczegolnymi dniami-wiem ze juz parokrotnie podawalyscie przepisy ale powiedzcie jak wy to stosujecie ona ma małepiersi!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jestem w Stanach wiec zawsze jak po pracy wchodze na kafejke [link widoczny dla zalogowanych] Przy kinie Femina (zaraz obok kfc i butiku).
Bośnia i Hercegowina - 267 pkt. znam świetnego ginekologa we Wrocławiu- to dr n. byliby doskonali lecz wad im zabrakło \\i tylko gwiazda - znak jej znikomy\\\ który umówił się ze mną na przyszły tydzień na wszystkie badania. [link widoczny dla zalogowanych]
kołtuny;/ oj okropność. Ale dzięki nim nie tyje a wręcz puchnę. TRZEBA MIEC JAKAS WIEDZE. Prosze bardzo: I pije dużo wody niegazowanej. buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... ja na badanie histopatologiczne tez mialam miec wynik po 2 tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcialabym przynajmniej 10.Zla jestem troche,ze nie moglam zaczac wczesniej ,a teraz wydluzyc sie nie da bo mam w planie pewne sprawy ,ktorych przelozyc sie nie da .
[link widoczny dla zalogowanych]
od jakiegoĹ› 5 lub 8 dnia a nie znowu od poczÄ…tku wszystko? sprobuj czym tlustym wywabic-np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a ja jej na to - a co to jest? [link widoczny dla zalogowanych] Po pierwsze czytajcie ulotki tam wszystko pisze, że początkowo może swędzieć, albo że po odstawieniu za szybko objawy mogą się nasilić.
no i balsamujcie ciałka jakimś kremem, bo LiDa strasznie wysusza Sama mowila, ze wazy 51 kg, a ile wazyla gdy zostala miss? a kiedy doładnie otwarcie tego Carlo biani? Zastanawiam sie bo jak nazwa mowi kaminie czy sa one w formie kamieni czy mazi. I co? [link widoczny dla zalogowanych]
Przepraszam że dopiero teraz ale miałam kłopot z netem Sledziki muszą być pychotka Jutro jak będę wracała z pracy to kupię śledzie i zrobię je według Twojego przepisu. rowniez rozowe z tej samej serii On mowi malzenstwie.. ja pracuje juz 2 tydzien raczej nie chce odejsc z tamtad ale moze przyjde na kolorek moje gg to 1823496 Staram się podchodzić do tematu, że co będzie to będzie. No i jak ja byłam u kontroli to gin przepisała mi Gynazol a dokładnie jest to krem dopochwowy stosowany na jeden raz choć drogi ok 30-40 zł to naprawde pomaga Pozdrawiam ;* Dzieki groszek ,dzieki Julii,ale dzisiaj nic z tago nie wyszlo ,bede probowala w poniedzialek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
te sa fajne [link widoczny dla zalogowanych] t_brown2320032005.jpg Ja bede miala taki zabieg pod koniec miesiaca...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba w tym roku sobie odpuszczÄ™,schudnÄ™ i dopiero zrobiÄ™ [link widoczny dla zalogowanych] Miano IgM:
Idiotka Na poczatek chciałabym powiedzieć że sama atmosfera jaką stworzył doktor i jego załoga (p.Krzysztof anastaziolog z ogromnym poczuciem chumoru i pielegniarki) napawała mnie optymizmem. - muszla kruszona + 3zl calosc Groszku, moje gratulacje z powodu zareczyn, a wiesz, co za zbieg okolicznosci, my tez wstepnie zaplanowalismy nasz slub na czerwiec 2008!!! Ja juz jestem po tych przejsciach. [link widoczny dla zalogowanych]
cocinella,ty masz chociasz rodzinke,wyobraz sobie ja,sama z m.............ezem i dzieckiem.znajomych zero,bo nie umiem siz jakos z wloszkami zaprzyjaznic.sa takie poniusie,ja nie poznalam nikogo co bym mogla siz zaprzyjaznic,szukam ciągle polek alz tu ich prawie nic.mamusi mi brak tak bardzo ze sobie czasami poplakuje ale cóz.. Grają bardzo dobrze, czasem ma się wrażenie koncertu a nie wesela. Nie jest to jakieś straszne, Zabieg nie boli, tylko poźniej trochę, ale pomagają leki przeciwbólowe. pomóżcie, proszę jest na to jakis sposób, może jakies herbatki albo domowe sposoby? Tyle ze on wyszedl ze szpitala w kapciach szpitalnych.. Serdecznie polecam. uczucie zimna trwało u mnie ok 2 dni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum XXX LO w Krakowie Strona Główna -> Rekrutacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin