Forum  XXX LO w Krakowie Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

hej laski ja dzis 4-ty dzien i na tym chcialam zakonczyc al

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum XXX LO w Krakowie Strona G│ˇwna -> Rekrutacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Profesor



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Žro 9:12, 09 Kwi 2014    Temat postu: hej laski ja dzis 4-ty dzien i na tym chcialam zakonczyc al

bo jestem ciekawy ,macie laser frakcyjny co2 ktory jest uwarzam dobrym laserem ale na blizny potradzikowe i drobne zanikowe bo je┼Ťli chodzi o blizny wkles┼ée o srednicy 2 cm to niezakryje laser ju┼╝ takich blizn .jaki by by┼é koszt lasera na blizne o srednicy 1 cm ??
[link widoczny dla zalogowanych]
Zrywanie ca┼éego paznokcia tez nie jest dobre, bo p├│zniej odrasta on tym samym torem co wcze┼Ťniej :/pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö powodzenia ! 3 cinkie kie┼ébasy pokrojone w plasrerki
czy dany wyraz jest rodzaju meskiego, zenskiego czy nijakiego??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja to robie tak ale mi nie wychodzi:
[link widoczny dla zalogowanych]

niech zgadne masz tez pewnie tzw. [link widoczny dla zalogowanych] ja na czczo ─çwicz─Ö brzuszki ale jak tak zachwalacie to jutro wskocz─Ö na orbitrek.
Oliw─Ö wymieszaj z octem,musztarda i bazyli─ů, dopraw sola i pieprzem.Przypraw nimi r├│wnie┼╝ schab i grilluj go lub piecz 12-15 min., polewaj─ůc 2 ┼éy┼╝kami sosu. u was to normalne a u mnie nie.. Gorniaczki pierwsza plyta -byla juz super,tak mocnego glosu i czystego zarazem nikt nie ma!!!!!!!!!!! sledze twoje wpisy.Niewiem moze za malo sie znam na \pisanym\ jak mu kiedys przy calowaniu (bo na szczescie z tym nie ma juz problemow) wlozylam reke pod koszulke na plecach to sie odsunol i zrobil caly czerwony. [link widoczny dla zalogowanych]
Co do napis├│w i wygl─ůdu tabs├│w to mam takie same kupione na allegro ale nie od isy29. Masz racj─Ö Ksi─ůdz te┼╝ cz┼éowiek, a nie jaki┼Ť g┼éaz jak co┼Ť zaiskrzy to nie ma rady. Dziewczyny w┼éosy to nasze pi─Ökno. Blizny, bol? Reszta wcale polska nie jest, zwa┼╝ywszy, ┼╝e wiele polskich imion np. Tak sobie mysle... bez nudy - to ju┼╝ trudniej , bo 80% si─Ö nudzi jak nie jest upita , tych by mo┼╝na rozbawi─ç zabawami , ale te te┼╝ nie zawsze i nie ka┼╝demu odpowiadaj─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam 0,5 cm i lekarz mi powiedzial ze moga byc problemy z donoszeniem ciazy albo trzeba bedzie mnie zaszyc.
lepiej jest to wszystko?
[link widoczny dla zalogowanych]

Wtedy bylam zbyt slaba aby zrozumiec system jakim posluguja sie specjalisci...czulam sie osaczona!
[link widoczny dla zalogowanych]
Afropeans - better things Żyjemy tylko raz, szkoda czasu na żałowanie i rozpamiętywanie, i gdybanie co by było gdyby.
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.rmf.fm/muzyka/bio/?id=672
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç LEDYWEDDING ,jeste┼Ťmy na tym samym etapie ,ja mam termin na 7 lipca,ale m├│j gin.m├│wi ┼╝e przy bli┼╝niakach nie ma co liczy─ç na terminy.Og├│lnie czuj─Ö si─Ö dobrze,ale szybko si─Ö m─Öcz─Ö,a co do ruch├│w to jest r├│┼╝nie czasami kopi─ů ca┼éy dzie┼ä a czasami tylko par─Ö razy dadzx─ů osobie zna─ç.Napisz mi czy tw├│j gin.

33 96 569, tak na wszelki wypadek. [link widoczny dla zalogowanych] Ja nosze rozmiar 38 od wielu lat,tylko kiedys jak sporo utylam nie miescilam sie w ubranka dawno to bylo i nie chcialabym kiedykolwiek miec tej masy ciala.
Jest on w stylu jakby poprzedniej epoki. Pan Pawe┼é w minute wybra┼é kolor dla mnie (blond zimny ale nie bia┼éy!), na┼éo┼╝y┼é farb─Ö, umyto g┼éow─Ö + masa┼╝. Kierunek Anglia -najlepiej z lotniska z Warszawy,Poznania lub ┼üodzi.. To chyba od ma┼éej ilo┼Ťci jedzenia. ale tak szczerz przez jaki czas?przez ca┼ée wyd┼éu┼╝anie..ka┼╝de podkrecanie ┼Ťrub czy na poczatku po operacji..? [link widoczny dla zalogowanych]
Cudnie A i sam Lublin jest przefantastyczny, ale chyba wola┼éabym we dwoje to miasto, ni┼╝ przyznaj─Ö z dzie─çmi - bo mnie si─Ö bardziej kojarzy z czasami studenckich imprez w Toruniu Knajpki na Star├│wce wieczorow─ů por─ů.... baby toonight\ co┼Ť takiego jak co┼Ť to prosz─Ö powiedzcie bo bardzo mi zale┼╝y pozdrawiam i za braki w tekscie przepraszam Nale┼╝y wspomniec o przemywaniu sol─ů fizjologiczn─ů ( z apteki) i smarowaniu antybiotykiem w ┼╝elu - tribiotikiem. Jeszcze nie odpowiedzia┼éam konkretnie, poza tym, ┼╝e jestem zaintetesowana t─ů prac─ů! mimo ze salonik wyglada dosc kiepsko z zewnatrz to kosmetyki sa loreala,matrixa,wella kreatese a ceny wcale nie sa tragiczne! \Jaki pan, taki kram\... Po kilkunastu latach wida─ç r├│┼╝nic─Ö wieku.
s─ů zwolenniczki i jednego i drugiego.jednej odp nie ma
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mieszkam w canada od6 lat ciesze sie ze zniesli wizy ale jestem wiecej niz pewna ze za to wstwia cos innego bedzie wiecej kontroli kto wie moze i lapanek dlatego ze wciza wiele osob zostaje w canada po wygasnieciu wizy w przyrodzie nic nie ginie a szczegolnie tutaj.iillililii chcesz przyleciec tutaj zbadaj dobrze grunt musisz miec troche kasy miejsce zeby sie zatrzymac pamietaj ze urzenik na lotnisku ma pelne prawo cie o to zapytac ile masz kasy gdzie sie zatrzymac np bedzie chcial numer tel osoby u ktorej sie zatrzymasz i jesli mu sie cos nie spodoba to moze cie cofnac zpowrotem do samolotu i te kontrole na pewno beda drobiazgowe jak powiedzialam wczesniej w przyrodzie nic nie ginie mysle ze juz niedlugo uslyszymy o polakach cofnietych zpowrotem do samolotu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przyklejona do mojego partnera z nadziej─ů ┼╝e mo┼╝e ten stw├│r jednak wybierze jego nie mnie To by┼éo straszne.
[link widoczny dla zalogowanych]
I ciesze się, że wiesz sporo o tym wszystkim, to chociaz bedę miała sie kogo poadzić... dziennie od 7.30 do około 12.30!
4 dzien -jedz owoce pij maslanke, duzo wody i zupe.W tym dniu twuj organizm potrzebuje potasu proteun i wapnia.Tracisz ochote na sladycze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Łaaaał,Mszę mój ks.odprawiał
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wybieraj─ůc kurs kieruj sie opini─ů kogo┼Ť kto ju┼╝ by┼é na takim kursie .
2 szkl.
Mo┼╝esz zje┼Ť─ç gotowan─ů lub pieczon─ů kur─Ö zamiast mi─Ösa wo┼éowego, ale oczywi┼Ťcie bez sk├│ry.

Mi┼éego dnia ┼╝ycz─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] Kupi─Ö u┼╝ywane buty 41-43 na w─ůsk─ů stop─Ö.
Je jestem jeszcze bardzo m┼éoda, ca┼ée zycie przede mn─ů dlatego mam ogromn─ů motywcj─Ö. moja glowa mi tgak mowi nawet jak pojde na piwo i wypije 4 do tego pizza jak to na imprezach to poprostu mam dola jak niewiem......ale niechce z wszystkiego rezygnowac......mam sie spotykac ze znajomymi na szklanke wody ?bezsens A w tych ─çwiczeniach, gdzie si─Ö ┼éapie za nog─Ö, to lekko mam j─ů ┼éapac, albo mocno? Na piersiach wyrywam p─Öset─ů ale potem i tak odrastaj─ů. Ludzie nauczcie sie poprawnej terminologii. [link widoczny dla zalogowanych]
Pytalas co mialam na mysli piszac spotykalismy sie. Masakra. W ka┼╝dym razie uczulenia nie mam na pewno, wiem, bo bra┼éam ju┼╝ kiedy┼Ť gynalgin i nic w├│wczas mnie nie sw─Ödzia┼éo. Kolacji nie jem. S┼éoneczny dzie┼ä sprzyja spacerkom prosze wyra┼╝cie swoj─ů opinie. Idz na zdrowie i uroda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam od 4lat czarne w┼éosy i chcia┼éabym sobie zrobic platynowe pasemka wiem ze jest ci─Ö┼╝ko ale jestem zdesperowana zmiany Czy otrzymanie tego efektu jest to mozliwe pp 1wszej wizycie i jakie s─ů mniej wiecej ceny tego zabiegu
[link widoczny dla zalogowanych]
Do tego dużo piję-1 enegry drink bez cukru + ok.1 litra czerwonej herbaty ze słodzikiem bez aspartamu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gosiaczek007 ---------> nie ma sprawy ,to drobiazg,ciesz─Ö si─Ö,┼╝e mog┼éam pom├│c,a teledysk widzia┼éa┼Ť? [link widoczny dla zalogowanych] Zrezygnowalam z op u wojcickiego bo nie chcialam miec nosa jak pigi a latkowski zrobil sliczny malutki nosek.
czy kto┼Ť z Was mia┼é tam tak─ů prac─Ö? Mam nadziej─Ö, ┼╝e mnie po kuracji nie dopadnie wilczy g┼é├│d....... 40, to samo, 42, to samo... stahursky - tak jakanio┼é Mo┼╝e to moja autosugestia, ale ju┼╝ po pierwszym dniu m├│j brzuchol wygl─ůda inaczej. [link widoczny dla zalogowanych]
* zdobienia ┼Ťlubne, okoliczno┼Ťciowe - zdobienia na ka┼╝d─ů okazj─Ö (cyrkonie, cekiny, bulion, brokaty, hologramy) Zawsze jednak mo┼╝na jeszcze czego┼Ť szuka─ç, bo mo┼╝e mo┼╝na wnie┼Ť─ç nowy tytu┼é sprawy. Jestem juz zalamana, a do domu to nie pojade dopoki nie schudne, bo w porownaniu z Polkami to ja juz chyba jestem otyla do 3 potegi. Pomaga pomaga...Ja chodze na Vacu i faktycznie zauwazylam ze cellulit znika!Pupa i nogi zrobily sie duzo gladsze.Mam karnet na 10 wejsc zostaly mi jeszcze 4 wejscia.Uwazam ze warto.Polecam Caly czas jest na diecie ktora wyklucza cukry proste i sie swietnie czuje. ataner - fajnie masz z tymi rolkami. no i zyj─Ö, a to chyba najwa┼╝niejsze w ci─ů┼╝─Ö nie zasz┼éam, czyli antytabletki dzia┼éaj─ů , reszta tych spraw zupe┼énie normalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zabieg:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum XXX LO w Krakowie Strona G│ˇwna -> Rekrutacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin